Személyre szabott marketing – SZTE Marketing Klubest

Hogyan lesz az interneten hozzáférhető adataidból vásárlói profil?

A marketingtudományt sokszor éri a vád, hogy az eredményei kis mintára épülnek vagy nem eléggé megalapozottak tudományos szempontból. Az online média széleskörű elterjedésének, valamint a statisztika, technológia és marketing összefonódásának köszönhetően 2017-ben ez már nem igaz. A kampányokhoz szükséges adatok számos forrásból összegyűjthetőek, követhetőek és mérhetőek. Így pontosan kiszámítható egy-egy kampány hatékonysága és profitabilitása. Az SZTE Marketing Klub soron következő klubestjének meghívott vendége, Domonkos Nelly (volt GTK-s hallgatónk) fog elkalauzolni bennünket a személyre szabott marketing világába.

Domonkos Nelly, Graduate Campaign Consultant

Domonkos Nelly2015-ben szereztem alapszakon diplomát a GTK-n kereskedelem és marketing szakon, nyolc izgalmas szemesztert követően. Ebből egy félévet töltöttem Németországban ERASMUS ösztöndíjjal, az utolsó félévben pedig Budapesten dolgoztam előbb egy reklámügynökségnél, később pedig egy klubnak marketingesként. Mesterdiplomámat Londonban, a University of Westminsteren szereztem Marketing Communications szakon. Egy Digital Marketing Institute extra kurzus után egy teljesítmény-orientált marketing tanácsadó céghez kerültem. Az időm nagy részében automatizált online kampányokat építek az Adobe Campaign Manager programjában. A legtöbb kampány direkt marketing, legyen a kommunikációs csatorna email, social media vagy a klasszikus postai levél. A kampány tervezési szakaszában az adatgyűjtés és szegmentáció után a kulcs teljesítménymutatók (KPI) kerülnek meghatározásra. Ezután tervezem a fogyasztói utat az Adobe programjában.

Ha nem kampányokat építek, akkor valamelyik webelemző programmal (Google Analytics, Adobe Analytics) online felhasználói viselkedést elemzek, hogy az ügyfél igényeinek megfelelő kampányokat tudjak tervezni. Emellett tartalom/content stratégiával is foglalkozom, ami szorosan kapcsolódik a szegmentációhoz.

Az előadás célja, hogy bemutassa a közönség számára, hogyan dolgoznak ezekkel az adatokkal a marketingpiac különböző szereplői (reklámügynökség, tanácsadó vagy maga a brand) és hogy mi mindenre használható a rengeteg fogyasztói adat, ha jól van kezelve és rendszerezve. Ha érdekel az online marketing és az, hogy hogyan készülnek a legújabb, adatokra épülő kampányok, akkor gyere el 2017. február 22-én soron következő klubestünkre! Helyszín: SZTE GTK Aula.

A terem befogadókapacitása betelt, több regisztrációt nem tudunk fogadni.

Események

Rendezvénynaptár *

  • április 27.
    14:00 - 16:00
    Szeretettel várunk minden, a Doktori Iskola iránt érdeklődőt csütörtökön 14 órára a KO Aulába. A tájékoztató témája: - milyen felvételi követelmények vannak? - hogyan épül fel a képzés ( tanórák, kutatás)? - miért hasznos nemzetközi konferenciákra járni, és hogyan támogatja mindezt a Doktori Iskola? - hogyan lehet szakcikkeket írni? - hogyan lehet megszerezni a doktori fokozatot? - hogyan alakul az ösztöndíj (első két évben 140.000 Ft, második két évben 180.000 Ft)? - milyen kiegészítő ösztöndíjak vannak (pl. PADS ösztöndíj programja)?
  • május 3.
    08:00 - 20:00
    A GTK és az ÁJTK hallgatóinak közös sportnapja
  • május 4.
    11:00 - 14:00
    Tantermi előadás: A gyógyszeripari innovációs folyamatok átalakulása Tudományos előadás: Az egyetemi technológia transzfer folyamatok átalakulása a tudásgazdaságban.
  • május 11.
    14:00 - 16:00
  • június 8.
    14:00 - 16:00