A kávézás élménye újragondolva

A Mizo Coffee Selection piaci bevezetésének tapasztalatai marketinges szemmel

Az SZTE Marketing Klub soron következő klubestjén az érdeklődők egy hazai nagyvállalat új termékcsaládjának piaci bevezetésével kapcsolatos tapasztalatokat ismerhetik meg. Meghívott előadónk, Bagi Krisztina, a Sole-Mizo Zrt. brand menedzsere mutatja be az új termékek bevezetésével kapcsolatos célokat, eredményeket és tanulságokat.

A piacvezető vállalatok ritkán engednek betekintést a kampányaikkal kapcsolatos tapasztalatokba - különösen akkor, ha azok új termékek bevezetéséhez kapcsolódnak. Meghívott előadónk, (korábbi marketing mesterszakos hallgatónk ☺) a klubest keretében bemutatja a marketing iránt érdeklődő szegedi közönség számára a Coffee Selection termékek bevezetésének kulisszatitkait, az előkészítéstől egészen az értékelésig.

Ha nem szeretnél lemaradni és első kézből szeretnéd megismerni az FMCG szektor egyik legnagyobb szereplőjének marketingtevékenységét, akkor gyere el 2017. november 14-én 18 órakor a Campusba!

A rendezvényen való részvétel a terem befogadókapacitása miatt előzetes regisztrációhoz kötött. Kérjük, hogy részvételi szándékod jelezd az alábbi linkre kattintva:

REGISZTRÁCIÓ