Magyar nyelvű lektorált folyóiratban megjelenő cikk
Vajda B. (2011): Kommunikációs és kapcsolati tényezők jelentősége az egészségügyi szolgáltatások minőségében. Vezetéstudomány, 2011/5: 31-44.
Kiss G. D. – Vajda B. (2008): A biztonság kockázata – Tőkegarantált alapok komplex megközelítésben. Hitelintézeti Szemle, VII/2: 121-150.
Málovics É. – Vajda B. (2011): Vezetés és kultúra a családi vállalkozásokban – szakirodalmi összefoglaló. A Viruális Intézet Közép-Európa Kutatására Közleményei III/1-2: 215-221.
Magyar nyelvű könyv, könyvrészlet
Vajda B. (2011): Innovatív egyetemi szolgáltatások és egyetemi együttműködés. In: Z. Karvalics L. (szerk.): Szolgáltatásinkubáció az egyetemi szférában. Primaware, Szeged. pp.440-454.
Málovics É. – Kuba P. – Vajda B. (2009): Paternalizmus vagy közös döntés? Páciensek az orvos-beteg kommunikációról. In: Hetesi E – Majó Z. – Lukovics M (szerk.): A szolgáltatások világa. pp: 332 – 343. SZTE Gazdaságtudományi Kar Közleményei. JATE Press, Szeged
Idegen nyelvű könyv, könyvrészlet
Vajda B. – Veres Z. (2007): Chances and limits of shared decision making in the doctor-patient relationship. The possibility of using diaries as a research method. Budapesti Gazdasági Főiskola – A Magyar Tudomány Napja évkönyv, 126-137. o.
Vajda B. – Málovics É. – Veres Z. (2008): The Role of Lifestyle Patterns in the Choice of Health-related Products and Services in Hungary. In: Veres Z. (szerk): Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon, SZTE-GTK, ISBN:978-963-306-071-1, 253-259.o.
Vajda B. – Málovics É. (2009): Connections between health behaviour and lifestyle decisions. In: Šimić, M. L. (szerk.): Marketing i održivi razvitak (Marketing and sustainable development), Sveučilište J.J. Strossmayer u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, ISBN:978-953-253-074-2, 313-322. o.
Vajda B. (2010): The prospects of using diaries in a research relating medical services. In: Kovács P. – Szép K. – Katona T. (szerk.): Proceedings of the Challenges for Analysis of the Economy, the Business, and Social Progress International Scientific Conference. pp. 1042-1053. Unidocument Kft.
Vajda B. (2010): Towards verifying communication research in healthcare. In: Matei, L. – Dinu, T. (szerk.): Regulation and Best Practices in Public and Nonprofit Marketing, 274-286. National School of Political Studies and Public Administration, Bucharest.
Veres Z. – Hetesi E. – Vajda B. – Prónay Sz. (2010): Lifestyle-based segmentation in Hungary, In: Veres Z. (szerk): Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon, SZTE-GTK, ISBN:978-963-306-071-1, 261-271.o.
Vajda B. (2011): Compliance and health behaviour in medical services. In: Hetesi E., Kürtösi Zs.(szerk.): The diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies. JatePress 2011. pp. 131-141.
Magyar nyelvű lektorált konferencia kiadványban megjelent közlemény
Veres Z. – Vajda B. – Málovics É. (2007): A közös döntés jelentősége az orvos-beteg kapcsolatban. Lehetőségek és korlátok. Marketing Oktatók Klubja – 13. országos konferencia, Károly Róbert Főiskola, Gyöngyös.
Vajda B. – Málovics É. – Kuba P. (2008): Orvos-beteg kommunikáció a páciensek elvárásainak tükrében. Marketing Oktatók Klubja – 14. országos konferencia, Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézet, Budapest, Multimédiás CD kiadvány
Vajda B. (2009): Az együttműködés fontossága az egészségügyi szolgáltatásoknál. Marketing Oktatók Klubja – 15. országos konferencia, Kaposvári Egyetem, Kaposvár, Multimédiás CD kiadvány
Andics J. – Hetesi E. – Prónay Sz. – Vajda B. – Veres Z. (2010): Életstílus kutatás a Dél-Magyarországi Régióban. MOK 2010 „Új világrend” Tanulmánykötet. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Marketing Intézet, Budapest, Multimédiás CD kiadvány
Vajda B. (2011): Az orvos vagy a beteg felelőssége? A jövő orvosai a kommunikációról. Marketing Oktatók Klubja – 17. országos konferencia, Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, Multimédiás CD kiadvány, ISBN 978-963-642-392-6.
Nemzetközi, idegen nyelvű lektorált konferencia kiadványban megjelent közlemény
Vajda B. (2011): Would-be doctors on the communication components of the medical service. Preoceedings of the 10th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing (IAPNM 2011).
Vajda B. – Kiss G. D. – Málovics É. – Kuba P. (2008): Preferencies for risk communication and decision making in healthcare in Hungary – a quantitative study. 7th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing IAPNM Szeged. ISBN 978-963-482-873-0.
Vajda B. – Málovics É. (2009): The Role of Compliance in Medial Services. 8th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing IAPNM Valencia.
Veres Z. – Vajda B. – Pataki M. (2008): Characteristics of communication in the consultation room: Results of doctor and patient diaries. 7th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing IAPNM Szeged. ISBN 978-963-482-873-0.
Magyar nyelvű konferencia előadás (megjelenés absztraktkötetben)
Vajda B. (2010): Az egészségügyi szolgáltatás észlelt minősége mérésének lehetőségei. Magyar Marketing Szövetség és Marketing Oktatók Klubjának 16. Országos Konferenciája, Budapest, 2010.
Vajda B. (2010): Neuroökonómia: egy fiatal tudományág a pszichológia, közgazdaságtan és idegtudomány határán. Egyén és kultúra – Magyar Pszichológiai Társaság XIX. Tudományos Nagygyűlése, Pécs.
Farkas G. – Vajda B. (2010): A kockázat érzékelés változásai extrém helyzetekben. Pszinapszis – XIV. Budapesti Pszichológia Napok, Budapest.
Idegen nyelvű konferencia előadás (megjelenés absztraktkötetben)
Prónay Sz. – Hetesi E. – Veres Z. – Vajda B. (2009): Applicability of lifestyle-based segmentation in a Hungarian market setting. XXI. Cromar Congress, Osijek.
Diplomaosztó ,Európai Unió ,SZTE ,Szegedi Tudományegyetem ,felsőoktatás ,infláció ,klaszter ,kommunikáció ,konvergencia ,közszféra ,liberalizáció ,marketing ,munkanélküliség ,regionális gazdaságfejlesztés ,regionális politika ,regionális versenyképesség ,szervezeti kultúra ,területfejlesztés ,versenyképesség ,versenyszabályozás ,