Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Ahol tudás és szándék találkozik

Karunkról  --  Szervezeti felépítés  --  Intézetek, szakcsoportok  --  Üzleti Tudományok Intézete  --  Gazdaságpszichológiai Szakcsoport

Dr. Kincsesné Dr. Vajda Beáta publikációk 2012

Magyar nyelvű lektorált folyóiratban megjelenő cikk

Vajda B. (2011): Kommunikációs és kapcsolati tényezők jelentősége az egészségügyi szolgáltatások minőségében. Vezetéstudomány, 2011/5: 31-44.

Kiss G. D. – Vajda B. (2008): A biztonság kockázata – Tőkegarantált alapok komplex megközelítésben. Hitelintézeti Szemle, VII/2: 121-150.

Málovics É. – Vajda B. (2011): Vezetés és kultúra a családi vállalkozásokban – szakirodalmi összefoglaló. A Viruális Intézet Közép-Európa Kutatására Közleményei III/1-2: 215-221.

 

Magyar nyelvű könyv, könyvrészlet

Vajda B. (2011): Innovatív egyetemi szolgáltatások és egyetemi együttműködés. In: Z. Karvalics L. (szerk.): Szolgáltatásinkubáció az egyetemi szférában. Primaware, Szeged. pp.440-454.

Málovics É. – Kuba P. – Vajda B. (2009): Paternalizmus vagy közös döntés? Páciensek az orvos-beteg kommunikációról. In: Hetesi E – Majó Z. – Lukovics M (szerk.): A szolgáltatások világa. pp: 332 – 343. SZTE Gazdaságtudományi Kar Közleményei. JATE Press, Szeged

 

Idegen nyelvű könyv, könyvrészlet

Vajda B. – Veres Z. (2007): Chances and limits of shared decision making in the doctor-patient relationship. The possibility of using diaries as a research method. Budapesti Gazdasági Főiskola – A Magyar Tudomány Napja évkönyv, 126-137. o.

Vajda B. – Málovics É. – Veres Z. (2008): The Role of Lifestyle Patterns in the Choice of Health-related Products and Services in Hungary. In: Veres Z. (szerk): Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon, SZTE-GTK, ISBN:978-963-306-071-1, 253-259.o.

Vajda B. – Málovics É. (2009): Connections between health behaviour and lifestyle decisions. In: Šimić, M. L. (szerk.): Marketing i održivi razvitak (Marketing and sustainable development), Sveučilište J.J. Strossmayer u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, ISBN:978-953-253-074-2, 313-322. o.

Vajda B. (2010): The prospects of using diaries in a research relating medical services. In: Kovács P. – Szép K. – Katona T. (szerk.): Proceedings of the Challenges for Analysis of the Economy, the Business, and Social Progress International Scientific Conference. pp. 1042-1053. Unidocument Kft.

Vajda B. (2010): Towards verifying communication research in healthcare. In: Matei, L. – Dinu, T. (szerk.): Regulation and Best Practices in Public and Nonprofit Marketing, 274-286. National School of Political Studies and Public Administration, Bucharest.

Veres Z. – Hetesi E. – Vajda B. – Prónay Sz. (2010): Lifestyle-based segmentation in Hungary, In: Veres Z. (szerk): Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon, SZTE-GTK, ISBN:978-963-306-071-1, 261-271.o.

Vajda B. (2011): Compliance and health behaviour in medical services. In: Hetesi E., Kürtösi Zs.(szerk.): The diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies. JatePress 2011. pp.  131-141.

 

Magyar nyelvű lektorált konferencia kiadványban megjelent közlemény

Veres Z. – Vajda B. – Málovics É. (2007): A közös döntés jelentősége az orvos-beteg kapcsolatban. Lehetőségek és korlátok. Marketing Oktatók Klubja – 13. országos konferencia, Károly Róbert Főiskola, Gyöngyös.

Vajda B. – Málovics É. – Kuba P. (2008): Orvos-beteg kommunikáció a páciensek elvárásainak tükrében. Marketing Oktatók Klubja – 14. országos konferencia, Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézet, Budapest, Multimédiás CD kiadvány

Vajda B. (2009): Az együttműködés fontossága az egészségügyi szolgáltatásoknál. Marketing Oktatók Klubja – 15. országos konferencia, Kaposvári Egyetem, Kaposvár, Multimédiás CD kiadvány

Andics J. – Hetesi E. – Prónay Sz. – Vajda B. – Veres Z. (2010): Életstílus kutatás a Dél-Magyarországi Régióban. MOK 2010 „Új világrend” Tanulmánykötet. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Marketing Intézet, Budapest, Multimédiás CD kiadvány

Vajda B. (2011): Az orvos vagy a beteg felelőssége? A jövő orvosai a kommunikációról. Marketing Oktatók Klubja – 17. országos konferencia, Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, Multimédiás CD kiadvány, ISBN 978-963-642-392-6.

 

Nemzetközi, idegen nyelvű lektorált konferencia kiadványban megjelent közlemény

Vajda B. (2011): Would-be doctors on the communication components of the medical service. Preoceedings of the 10th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing (IAPNM 2011).

Vajda B. – Kiss G. D. – Málovics É. – Kuba P. (2008): Preferencies for risk communication and decision making in healthcare in Hungary – a quantitative study. 7th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing IAPNM Szeged. ISBN 978-963-482-873-0.

Vajda B. – Málovics É. (2009): The Role of Compliance in Medial Services. 8th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing IAPNM Valencia.

Veres Z. – Vajda B. – Pataki M. (2008): Characteristics of communication in the consultation room: Results of doctor and patient diaries.  7th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing IAPNM Szeged. ISBN 978-963-482-873-0.

 

Magyar nyelvű konferencia előadás (megjelenés absztraktkötetben)

Vajda B. (2010): Az egészségügyi szolgáltatás észlelt minősége mérésének lehetőségei. Magyar Marketing Szövetség és Marketing Oktatók Klubjának 16. Országos Konferenciája, Budapest, 2010.

Vajda B. (2010): Neuroökonómia: egy fiatal tudományág a pszichológia, közgazdaságtan és idegtudomány határán. Egyén és kultúra – Magyar Pszichológiai Társaság XIX. Tudományos Nagygyűlése, Pécs.

Farkas G. – Vajda B. (2010): A kockázat érzékelés változásai extrém helyzetekben. Pszinapszis – XIV. Budapesti Pszichológia Napok, Budapest.

 

Idegen nyelvű konferencia előadás (megjelenés absztraktkötetben)

Prónay Sz. – Hetesi E. – Veres Z. – Vajda B. (2009): Applicability of lifestyle-based segmentation in a Hungarian market setting. XXI. Cromar Congress, Osijek.