Kazár Klára - Önéletrajz

Dr. Kazár Klára
adjunktus

Statisztikai és Demográfiai Tanszék

Név: Kazár Klára születési év: 1987
végzettség és szakképzettség, az oklevél kiállítója, éve:
  • közgazdász, Szegedi Tudományegyetem; 2009
  • okleveles közgazdász, Szegedi Tudományegyetem; 2012
tudományos fokozat:
tudományos/művészeti akadémiai cím/tagság:
  • PhD (közgazdaságtudomány) 2016: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén PLS útelemzés segítségével
Az eddigi oktatói tevékenység (oktatott tárgyak, oktatás idegen nyelven, külföldi intézményben stb.)
2015 –
Economic- and social statistics (idegen nyelven)
2015 –
Statistics II. (idegen nyelven)
2014 –
Gazdaság- és társadalomstatisztika
2014 –
Statistics I. (idegen nyelven)
2013 –
Bevezetés az SPSS használatába
2012 –
Általános statisztika I.
2012 –
Általános statisztika II.

Oktatásban töltött idő: 3 év

Az eddigi szakmai (tudományos, kutatás-fejlesztési, alkotói, művészeti) gyakorlat és eredményei:
2009 – 2009
piackutató gyakornok (Universitas-Szeged Szolgáltató Nonprofit Közhasznú Kft.)
2013 – 2013
elemző (Középiskolások pénzügyi kultúrájának felmérése projekt)
2013 – 2014
elemző (Diplomás Pályakövető Rendszer (DPR) - TÁMOP 4.1.3 )
Oktatott tárgyak és az oktató szakmai/kutatási tevékenységének kapcsolata:
  1. az elmúlt 5 év szakmai, tudományos (művészeti) munkássága a szakterületen:
    • Tessényi Judit, Kazár Klára: Szerencsejáték-vásárlási szokások vizsgálata „prediktív analitika” segítségével. STATISZTIKAI SZEMLE 90:(7-8) pp. 677-695. (2012)
    • Kazár Klára: Márkaközösség pszichológiai érzetének megjelenése egy zenei fesztivál esetén.. In: Király Éva (szerk.) "Kiterjesztett marketing": Konferenciakötet. 824 p. Konferencia helye, ideje: Budapest, Magyarország, 2013.08.28-2013.08.29. Budapest: Budapesti Gazdasági Főiskola, 2013. pp. 492-503.
    • Kazár Klára: Consumer awareness in public services environment – quantitative examination of water consumption habits in the city of Szeged. In: Málovics Éva, Kincsesné Vajda Beáta (szerk.) Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference. 482 p. Konferencia helye, ideje: Szeged, Magyarország, 2011.11.04-2011.11.05. Szeged: SZTE GTK, 2013. pp. 228-238.
    • Kazár Klára: A PLS-útelemzés és alkalmazása egy márkaközösség pszichológiai érzetének vizsgálatára. STATISZTIKAI SZEMLE 92:(1) pp. 33-52. (2014)
    • Kazár Klára: Fesztivállátogatást befolyásoló tényezők vizsgálata fókuszálva a márka szerepére. In: Hetesi Erzsébet, Révész B (szerk.) "Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. Konferencia helye, ideje: Szeged, Magyarország, 2014.08.27-2014.08.29. Szeged: SZTE GTK, 2014. p. &. 13 p. (ISBN:978-963-306-312-5)
    • Kazár Klára: The role of lecturers in students’ performance. In: Katie Makar, Bruno de Sousa, Robert Gould (szerk.)
    • Kazár Klára: PLS Path Analysis and its Application for the Examination of the Psychological Sense of a Brand Community. PROCEDIA ECONOMICS AND FINANCE 17: pp. 183-191. (2014)
    • tessényi judit, Kazár Klára: The potential effect of “Tobacconist law” on entrepreneurs. PANNON MANAGEMENT REVIEW 3:(3) pp. 35-60. (2014)
    • Végh Marcell Zoltán, Kazár Klára: Critical approach to European austerity policies – A statistical analysis. In: Voszka Éva, Kiss Gábor Dávid (szerk.) Crisis Management and the Changing Role of the State. Konferencia helye, ideje: Szeged, Magyarország Szeged: Faculty of Economics and Business Administration, University of Szeged, 2015. pp. 71-87. (ISBN:978-963-306-340-8)
  2. az eddigi tudományos-szakmai életmű szempontjából legfontosabb 5 publikáció vagy alkotás felsorolása
    • Kazár Klára: A PLS-útelemzés és alkalmazása egy márkaközösség pszichológiai érzetének vizsgálatára. STATISZTIKAI SZEMLE 92:(1) pp. 33-52. (2014)
    • Kazár Klára: PLS Path Analysis and its Application for the Examination of the Psychological Sense of a Brand Community. PROCEDIA ECONOMICS AND FINANCE 17: pp. 183-191. (2014)
    • Tessényi Judit, Kazár Klára: The potential effect of “Tobacconist law” on entrepreneurs. PANNON MANAGEMENT REVIEW 3:(3) pp. 35-60. (2014)
    • Kazár Klára: Consumer awareness in public services environment – quantitative examination of water consumption habits in the city of Szeged. In: Málovics Éva, Kincsesné Vajda Beáta (szerk.) Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference. 482 p. Konferencia helye, ideje: Szeged, Magyarország, 2011.11.04-2011.11.05. Szeged: SZTE GTK, 2013. pp. 228-238.
    • Tessényi Judit, Kazár Klára: Szerencsejáték-vásárlási szokások vizsgálata „prediktív analitika” segítségével. STATISZTIKAI SZEMLE 90:(7-8) pp. 677-695. (2012)
Tudományos / szakmai közéleti tevékenység , nemzetközi szakmai kapcsolatok, elismerések:

Tagságok, tisztségek:

  • Magyar Statisztikai Társaság, 2012
  • International Statistical Institute, International Association For Statistical Education (IASE), 2013
  • Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, 2014
Nyelvismeret:
Nyelv Szint Típus
német közép (B2) komplex
angol közép (B2) komplex
angol felső (C1) komplex

Friss Hírek

Friss Hírek RSS

Urbánné Mező Júlia Veronika PhD védés

2017.09.20-án az MTA Szegedi Területi Bizottság székházában 11 órai kezdettel Urbánné Mező Júlia Veronika védte meg PhD értekezését. A dolgozat témája „Az ifjúsági munkanélküliség kihívásai az Európai Unióban”, témavezetője Dr. Udvari Beáta.