Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Ahol tudás és szándék találkozik

Hírek  --  Hírek  --  SZTE GTK hírarchívum  --  GTK 2014. Július

Pénz- és értékkezelési referens

Magyar_Allamkincstar

A Magyar Államkincstár Csongrád Megyei Igazgatóság felvételt hirdet pénz- és értékkezelési referens munkakör határozott idejű kormányzati szolgálati jogviszony keretében történő betöltésére.

2014. július 28.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előélet;
  • cselekvőképesség;
  • a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 3. melléklet 145. pontja szerinti feladatkörre előírt egyetemi szintű gazdasági agrármérnök vagy jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; biztosításmatematikus, aktuárius szakképzettség; főiskolai szintű államigazgatási és szociális igazgatási felső­oktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és okleveles könyvvizsgáló, mérlegképes könyvelő, banki szakügyintéző, banki tanácsadó, szakképesített bankreferens, banki ügyintéző, banki, befektetési termékértékesítő, okleveles pénzügyi revizor, pénzügyi szakügyintéző, pénzügyi tanácsadó pénzügyi-számviteli szakellenőr, pénzügyi-számviteli ügyintéző, számviteli szakügyintéző szakképesítés.
  • felhasználói szintű számítógép ismeret (Word, Excel, Internet alkalmazások)

 

Az ellátandó munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök, feladatkör, munkaköri feladatok:

  • értékpapír forgalmazás

 

Kompetenciák:

  • Ügyfél-orientáltság (partner-központúság),
  • Csapatmunka, együttműködés,
  • Pontosság, igényesség.

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • Értékpapír-ügyintézői jogi vizsga,
  • Közigazgatási alap-, illetve szakvizsga,
  • Értékpapír-forgalmazás területén szerzett szakmai tapasztalat,
  • gépjárművezetői jogosítvány és 3 éves gépjármű-vezetési gyakorlat.

 

A munkavégzés helye: Magyar Államkincstár, Csongrád Megyei

Igazgatóság Állampénztári Iroda

Szeged, Vár u. 5.

A munkáltatói jogkört a megyei igazgató gyakorolja.

 

A kinevezés határozott időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól.

 

A jelentkezéshez kérjük csatolni:

  • fényképes szakmai önéletrajzot (a Magyar Államkincstár honlapján elérhető önéletrajz-sablon alapján),
  • motivációs levelet,
  • végzettséget igazoló okmányok másolatát,
  • a 3 hónapnál nem régebbi, a büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló hatósági bizonyítvány kiállítása iránti kérelem feladóvevényét/bizonylatát. (felvétel esetén legkésőbb a jogviszony-létesítésekor az okirat eredeti példányát be kell nyújtani).

 

Az illetmény és az egyéb juttatások meghatározása a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény és a Magyar Államkincstár belső szabályzatai alapján történik.

 

A jelentkezéseket legkésőbb 2014. július 30. napjáig levélben a Magyar Államkincstár Csongrád Megyei Igazgatóság 6720 Szeged, Széchenyi tér 9. címre vagy elektronikusan az igazgato.szeged@allamkincstar.gov.hu címre kérjük eljuttatni.

A jelentkezések elbírálására legkésőbb 2014. augusztus 11. napjáig kerül sor, az álláshely a pályázat elbírálását követően, azonnal betölthető.

További információ a 06-62-488-411 telefonszámon Jelenfi Gabriella osztályvezetőtől kérhető.