Boros Botond, a Google marketing igazgatója közel 300 érdeklődő számára mutatta be a Google által nyújtott szolgáltatások marketing célú felhasználási lehetőségeit.
Október végén a Bölcsészettudományi Kar Kommunikáció és Médiatudományi Tanszéke (Kommektor), a Gazdaságtudományi Kar (SZTE Marketing Klub), valamint az egyetem Közkapcsolati Igazgatósága látta vendégül Boros Botondot, a Google magyarországi marketing igazgatóját. A workshop célja a kommunikáció és média szakos, továbbá a marketing képzésben résztvevő hallgatók ismereteinek bővítése volt, amelyet a Google kiemelt fontosságúnak tart.
„A magyar kommunikációs és marketing ügynökségek tapasztalatai szerint a frissen végzett egyetemisták – habár megfelelő elméleti tudással rendelkeznek – nem elég felkészültek a napjaink meghatározó vállalatai – köztük a Google – által kínált szolgáltatások alkalmazásában” – fejtette ki az igazgató. A problémát felismerve a tech óriás arra az elhatározásra jutott, hogy ingyenesen, ún. Digital Workshop online tanfolyamot tesz elérhető mindenki, köztük az egyetemi hallgatók számára is, amely segítségével növelhetik versenyképességüket a munkaerőpiacon. Az online workshop keretében olyan ismereteket és készségeket lehet elsajátítani, amelyek jelentősen hozzájárulhatnak egy adott vállalkozás sikerességéhez, valamint a tanfolyamban résztvevők karrierlehetőségeit előmozdíthatja. A tanfolyam egyik előnye, hogy aki sikeresen elvégzi az oktatási anyag végén kitöltendő tesztet, az a sikeres teljesítésről egy „elektronikus oklevelet” kap, ami egy pozíció megpályázása esetén is hasznos lehet. A szegedi workshopon a tanfolyam egyes részleteibe tekinthettek be a résztvevők.
A másfél órás előadás alatt a közönség megismerkedhetett mindemellett az üzleti online trendekkel, amikkel sikeresebbé válhatunk a különböző felületeken. A Google által fémjelzett eszközök ebben nyújthatnak segítséget, valamint napjainkban szinte elkerülhetetlen, hogy egy sikeres üzlet nem használja ki ezeket a lehetőséget. Az egyetemi hallgatók számára a Google létrehozott egy gyakornoki képzést is, ahová várják minden érdeklődő jelentkezését.
Érdeklődsz hasonló rendezvények iránt? Akkor kövesd az SZTE Marketing Klub Facebook oldalát és iratkozz fel hírlevelünkre! Legközelebb találkozunk!